• Kæmper du med at falde i søvn om aftenen? Også selv om du er udmattet?
  • Eller vågner du ofte midt om natten og har svært ved at sove igen?
  • Måske bliver du hurtigt vred eller irriteret på dig selv, over at du ikke bare kan sove?
  • Eller er du sommetider bange, for at skulle lægge dig til at sove, fordi tanker og bekymringer myldrer frem, så snart du lægger hovedet på puden? Så er du langt fra alene!
Ville du ønske:
  • At søvnen kom, som det mest naturlige i verden – uden frygt, fokus eller indsats?
  • At du slog armene om dig selv, i stedet for at slå dig selv i hovedet?
  • At du med største selvfølgelighed bare elskede og accepterede dig selv, som den du er?

Så har jeg en enestående invitation til dig

Få din søvn tilbage, er et dybt og (selv-)kærligt kursus. Hvor du får kort, præcis formidlet viden, omsorgsfulde og effektive redskaber og guidede meditationer, der hjælper dig til bedre søvn - og mere selvkærlighed og omsorg.

Du får adgang til alt materialet med det samme, det kan downloades og er dit til evigt eje!

"Jeg falder hurtigt i søvn igen"
”Inden jeg købte kurset, havde jeg min tvivl på om det kunne hjælpe mig. Jeg vågnede om natten og kunne ikke falde i søvn igen. Kurset har givet mig det jeg havde brug for, nemlig at jeg hurtigt falder i søvn igen.”

- Elisabeth

”Jeg vil anbefale det til alle, der har søvnproblemer.”
”Søvnproblemer fik mig til at investere i kurset. Jeg kan mærke fremskridt og de vågne stunder er ikke så omfattende mere. Jeg er mere udhvilet og har fået mere overskud. Fremadrettet fortsætter jeg med fokus på åndedræt og selvkærlige tanker. Det giver så meget mening! Én ting er at vide det gør underværker. En anden er at praktisere det og at påtage sig ansvar for forandring.
Jeg vil anbefale det til alle, der har søvnproblemer.
Din stemme og musikken er virkelig godt afstemt til formålet og der er ikke noget jeg savner. Og jeg vil have mere fokus på meditation fremover i min hverdag.”

- Inge

Du kan glæde dig til et kursus, der kærligt og nærværende guider dig til bedre søvn - og mere selvkærlighed

Hvad har søvn og selvkærlighed egentlig med hinanden at gøre?

(Oprigtig) selvkærlighed hjælper din søvn på vej - og samtidig kan du sove dig til mere selvkærlighed! Forklaring (og løsning) skal findes i dit nervesystem, dine overbevisninger og dine hjernebølger.

Selvkærlighed handler nemlig ikke kun, at gøre gode ting for dig selv. Men (med milde øjne) at få øje på og ændre de underbevidste overbevisninger, der saboterer dig selv. Så det bliver en selvfølgelighed, at have kærlighed og omsorg til dig selv - uanset hvordan du så ellers lige klarer dig og hvad du nu har fået gjort eller ikke gjort - også i søvnløse nætter. Og dét beroliger dit nervesystem og hjælper søvnen på vej.

Og ja, du kan faktisk sove dig til mere selvkærlighed!

Det kan du fordi din hjerne, helt naturligt, på vej ind i søvnen glider igennem en fase med thetabølger, hvor din underbevidsthed er ekstra åben for forandringer. Vi tilbydes hver aften et vindue til at påvirker vores underbevidsthed (derfor er det bestemt heller ikke ligegyldigt, hvilke tanker du falder i søvn til!). I kurset og de guidede meditationer, bruger vi det vindue bevidst til at påvirke underbevidstheden til mere selvaccept, -omsorg og -kærlighed. Meditationerne er åbne så det er dine egne ord, intentioner og følelser du påvirker din underbevidsthed med.

Forskning viser, at underbevidste overbevisninger styrer vores liv og beslutninger i 95% af tiden!

Jeg gætter på, at du allerede godt ved, at det er vigtigt at elske dig selv - og at det ovenikøbet gavner alle omkring dig. Og måske undrer du dig (også) nogle gange over, hvorfor du så ikke i højere grad faktisk lever i overensstemmelse med din indre visdom?

Det er kort og godt (og lidt forenklet) sagt, fordi din underbevidsthed ikke tror på dig. Din største fjende er ikke engang dig selv! Men derimod de overbevisninger du har i din underbevidsthed (og som styrer dit liv i 95% af tiden).

Men du kan ændre dine overbevisninger, så de arbejder med dig i stedet for at sabotere dig! Og det kan du bl.a. gøre gennem fokuseret meditation og bevidst i din søvn - og det er dét vi fokuserer på i dette kursus.
"Jeg falder næsten altid i søvn før den er færdig"

"Jeg har tit bange tanker inden jeg skal sove eller vågner med en følelse af panik. Jeg har især fået rigtig meget ud af, at bruge forandringsmeditationen og det at bruge min hånd som et anker og at have en kropslig hukommelse hjælper mig med at finde ro og tryghed hurtigt igen. Jeg elsker sovemeditationen og falder næsten altid i søvn før den er færdig.”

- Aura

"Jeg sover bedre og hurtigere"

Jeg var helt ærligt meget i tvivl om det ville hjælpe noget som helst. Jeg har rigtig meget uro og tanker når jeg skal sove og det er virkelig svært for mig, at falde i søvn om aftenen.

Det at slippe ”projektet” om at skulle sove har hjulpet mig meget og at møde mig selv med omsorg i stedet for at blive sur på mig selv når jeg ikke kan. Det går fremad og jeg sover bedre og hurtigere.

Jeg kan godt lide meditationerne og din stemme, men får nok ikke hørt dem helt nok. Og så kan jeg rigtig godt lide, at du fletter så meget viden ind i kurset. Så jeg får en forståelse af hvorfor det er som det er og hvorfor det det er en god idé at gøre det du foreslår, det giver virkelig god mening.

- Ulla

"jeg vil klart anbefale kurset"

”Jeg købte kurset pga. manglende selvkærlighed og jeg vil klart anbefale kurset til andre! Du har en meget selvkærlig indgangsvinkel til søvn og jeg falder i søvn før jeg får lyttet kurset til ende. Du har en virkelig dejlig stemme og jeg ønsker, at du laver andre kurser til at støtte underbevidstheden.”

- Pernille

"8 timer i træk!!!"

”Jeg sover for første gang i laaaang tid i 8 timer i træk!!!”

- Mette

Hvad nu hvis jeg ikke kan meditere?

Alle kan meditere og du kan ikke gøre det forkert! Og du bliver guidet hele vejen på kurset.

Meditation går i bund og grund ud på at øve sig, i at være bevidst til stede her og nu med det som er. Øjeblikke hvor du oplever glimt af totalt nærvær og stilhed som, jo mere du øver dig, vil blive både længere og dybere.

Men du mediterer faktisk allerede! I tibetansk buddhisme anses, det at falde i søvn nemlig, for at være en avanceret meditationspraksis.

Hvor fantastisk er det! Vi har et naturligt meditations-retreat indbygget i vores krop, uden at vi skal gøre noget for det.

Det hænger sammen med, at din hjerne på vej ind i søvnen glider igennem en fase med thetabølger (den samme frekvens som under dyb meditation og hypnose), hvor din underbevidsthed er ekstra åben for forandringer. Derfor er det af stor betydning for din underbevidsthed såvel for din "evne" til at falde i søvn at du falder i søvn til tanker eller nærvær i kroppen som beroliger dit nervesystem. 

Det bruger vi bevidst i kurset så du både beroliger dit nervesystem i øjeblikket men også støtter din underbevidsthed til at blive mere kærlig over for dig selv.

Kurset er ikke (kun) ment som et kvikfix - det er en invitation til på et dybt og oprigtigt plan, at tage dig at dig selv og din søvn og styrke dit forhold til dig selv på den lange bane.

Jeg hedder Helle Hynne

Jeg har en kandidat i pædagogisk psykologi, er Psych-K. facilitator og meditationsunderviser - og min egen uundværlige meditationspraksis i mere end 20 år.

Jeg er glad og rørt over, nu at have hjulpet hundredevis af mennesker, i min praksis og online med at forandre selvsaboterende overbevisninger og sove godt.

Og så er jeg selv, gennem selvkærlighed og forandring af mine overbevisninger, gået fra at være i desperat søvnmangel, til i dag at falde hurtigt i søvn og sove godt natten igennem.


Meditationer:

  • Selvkærlig sovemeditation guider dig ind i en tryg og rolig søvn mens du påvirker din underbevidsthed til mere selvomsorg.
  • Midt om natten, en guidet meditation der hjælper dig med at bevare et selvkærligt fokus og falde trygt i søvn igen
  • Powernap, en guidet meditation der skaber et kærligt og trygt rum at falde i søvn til i løbet af dagen og hvor du bliver kaldt tilbage efter en halv time
  • Et nyt afsæt: guider dig til at kortlægge hvordan det er nu og hvor du gerne vil hen.
  • Forandringsmeditation: guider dig til at ændrer din overbevisning ved at aktivere din underbevidsthed, stærke følelser og sanser. Overbevisningen herfra kan med fordel bruges i sovemeditationen.
  • Mit eget rum er en meditation til at skabe små åndehuller i løbet af din dag, hvor du guides ind i et trygt rum inden i dig, som du kan vende tilbage til når som helst du har brug for det.
  • Bonusmeditation, i boxåndedrættet, du bliver guidet i den veldokumenterede åndedrætsteknik som bl.a. har vist sig effektivt i at dæmpe stress og angst i løbet af få minutter og sænke puls og blodtryk. 
  • Alle meditationerne, er alle indtalt med dejlig afslappende meditationsmusik indspillet i 432 mHz, komponeret af Chris Collins. 432 mHz er en frekvens der virker særligt beroligende og harmonisk på hjernen og hjælper søvnen på vej.

I kurset får du:

  • Effektive redskaber og guidede meditationer.
  • Korte nærværende lydfiler, med den viden du har brug for om:
  • Nervesystemet - og hvordan du konkret beroliger det, for at sove godt!
  • Søvn og meditation - og hvordan du sover dig selvkærlig!
  • Overbevisninger i underbevidstheden - og hvordan du forandrer dem!
  • 7 kærlige meditationer der støtter dig i din forandringsproces og rejse til mere selvkærlighed, mindre stress og ikke mindst god søvn.
  • Bonusmodul om dit åndedræt og hvordan du bevidst og effektivt kan bruge åndedrættet til at dæmpe stress, og angst. Og hvordan du kan falde i søvn gennem dit åndedræt.
  • Du får adgang til hele kurset med det samme.
  • Det er dit til evigt eje!

Din investering i søvn og selvkærlighed er 998 kr.